På en InHouse-avdelning utgår man ofta från sin grafiska profil men dock med stor variantion på typ av trycksaker. Det kan vara annonser, interntidningar, nyhetsbrev, årsredovisningar och inbjudningar.
På en InHouse-avdelning finns ofta möjligheter att förenkla produktionen genom att lära sig biblioteksfunktionen för att återanvända objekt, skapa format- och objektmallar och lära sig återanvända dem i andra produktioner och att bygga mallar som flera användare kan nyttja.
Finansiell rapportering
Arbetar man med finansiell rapportering brukar också Adobe InCopy vara ett alternativ tillsammans med en tredjepartslösning såsom CtrlPrint eller CrossTalk. Vi har utbildat och supportat många InHouse-byråer under åren.
Några exempel på kunder inom detta segment vi hjälp under åren: Handelsbanken
Avanza
H&M
Kungliga Biblioteket
SAS
Ernst & Young
Astrazeneca
Är du intresserad av att få utbildning eller rådgivning så maila oss eller ring Ulrika Billström på 0733-85 9494.